زمان جاري : سه شنبه 19 تیر 1403 - 2:02 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
چگونگی محدود ساختن یا غیرفعال نمودن Jump list در ویندوز 7l
تعداد بازديد : 321
mohammad007
آفلاين


گروه مدیران
ارسال‌ها : 225
عضويت: 22 /1 /1393
محل زندگي: گناباد
سن: 18
شناسه ياهو: mohammadghafuory
تشکرها : 51
تشکر شده : 32
چگونگی محدود ساختن یا غیرفعال نمودن Jump list در ویندوز 7l

 یکی از ویژگیهای جدیدی که همزمان با ارائه ویندوز 7 از آنها رونمایی شد ، ویژگی Jump list ها است که پس از اجرای هر نرم افزار ویندوز اطلاعات مربوط به آن نرم افزار و فعالیتهای اخیر و ... را در خود ذخیره ساخته و با کلیک راست بر روی نرم افزار اجرا شده ، لیستی از فعالیتهای اخیر (Recent) آن نرم افزار و آیتمهایی مربوط به آن را بنمایش می گذارد!

 

 

 

 در این مطلب از آنلاینستان آموزش محدود سازی تعداد آیتم های نمایش داده شده در jump list و یا حتی غیر فعالسازی آن را بهمراه تصاویر کمکی با کاربران به اشتراک خواهیم گذاشت . . .

 

 

بمنظور اجرای محدود و یا غیر فعالسازی jump list ها ابتدا بر روی نوار وظیفه در صفحه دسکتاپ ویندوز 7 کلیک راست کرده و بر روی Properties کلیک نمائید

 

 

 

در پنجره تنظیمات نمایان شده با برداشتن تیک گزینه Store and display recently open items in the star menu and the taskbar ویژگی نمایش فعالیتهای اخیر را در jump list غیر فعال خواهید کرد!

 

 

 

در ضمن بمنظور محدود نمودن و یا افزایش نمایش تعداد نرم افزارها و آیتم های نشان داده شده در jump list با کلیک بر روی Customize از قسمت قبل ، پنجره نشان داده شده در تصویر زیر برایتان نمایان خواهد شد که از قسمت مشخص شده در پایین تصویر خواهید توانست تا اقدام به تعیین تعداد آیتمها و نرم افزارها نمائید!

 

چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 23:10
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش



تمامي حقوق اين انجمن مربوط به سايت خورشید پارس ميباشد و کپي برداري از آن فقط با ذکر منبع مجاز ميباشد

*****
*****