زمان جاري : سه شنبه 19 تیر 1403 - 1:04 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
چه کنیم تا مرورگر گوگل کروم همیشه به حالت \"مرور امن\" اجرا شود؟!
تعداد بازديد : 330
mohammad007
آفلاين


گروه مدیران
ارسال‌ها : 225
عضويت: 22 /1 /1393
محل زندگي: گناباد
سن: 18
شناسه ياهو: mohammadghafuory
تشکرها : 51
تشکر شده : 32
چه کنیم تا مرورگر گوگل کروم همیشه به حالت \"مرور امن\" اجرا شود؟!

Private Mode یا همان حالت خصوصی و یا مرور امن ، بطور کل امنیت مرور صفحات وب توسط مرورگر شما را تامین نمی کند! اما جلوی این امر که مرورگر اقدام به ذخیره سازی کوکی ها ، عبارت جستجو شده و آدرس صفحات مشاهده شده و ... نماید را میگیرد و این نیز خود میتواند یکی از اقدامات پایه ای در ضمینه تامین امنیت اطلاعات شخصی شما در اینترنت باشد!

 

 

 

 حال اگر تمایل دارید تا مرورگر گوگل کروم شما در زمان اجرا بصورت پیش فرض در حالت مرور امن اجرا شود! در ادامه با ما همراه باشید . . .

 

 چه کنیم تا مرورگر گوگل کروم همیشه به حالت \"مرور امن\" اجرا شود؟!

 

بمنظور فعال نمودن حالت مرور امن در مرورگر گوگل کروم بصورت همیشگی و پیش فرض و مشاهده صفحات وب بصورت امن ، لازم است تا یک خط فرمان ساده به آیکن یا شورتکات اجرایی مرورگر اضافه نمائید!

 

ابتدا به انتخاب خود بر روی آیکن اجرایی مرورگر گوگل کروم در محیط دسکتاپ و یا منوی استارت و یا حتی نوار ابزار کلیک راست کرده و بر روی Properties کلیک نمائید

 

 

پس از نمایان شدن پنجره Properties عبارت \"incognito- \" را  (توجه داشته باشید که یک کارکتر  فاصله | خط تیره | و عبارت incognito) همانند تصویر زیر به انتهای عبارات موجود در کادر مربوط به قسمت Target اضافه کرده و در نهایت بر روی OK کلیک نمائید.

 

 

توجه داشته باشید که مرورگر گوگل کروم شما از این پس تنها در صورت اجرا توسط این شورتکات (آیکن نرم افزار در دسکتاپ یا منوی استارت و ...) بصورت \"مرور امن\" اجرا خواهد شد و در صورت اجرا توسط شورتکات نرم افزار در مکانهای دیگر و یا جایگزینی شورتکات فعلی با دیگری ، از آن پس بصورت معمول اجرا خواهد شد...

 

چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 23:11
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش



تمامي حقوق اين انجمن مربوط به سايت خورشید پارس ميباشد و کپي برداري از آن فقط با ذکر منبع مجاز ميباشد

*****
*****