زمان جاري : سه شنبه 19 تیر 1403 - 2:00 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
گزینه Scan with Windows Defender را به کلیک راست موس در ویندوز 8 اضافه کنید!
تعداد بازديد : 375
mohammad007
آفلاين


گروه مدیران
ارسال‌ها : 225
عضويت: 22 /1 /1393
محل زندگي: گناباد
سن: 18
شناسه ياهو: mohammadghafuory
تشکرها : 51
تشکر شده : 32
گزینه Scan with Windows Defender را به کلیک راست موس در ویندوز 8 اضافه کنید!

windows Defender جایگزین Microsoft Security Essentials در ویندوز 8 شده است اما دارای این قابلیت نمی باشد که براحتی با استفاده از کلیک راست بر روی فایلها و فولدرها بتوانید آنها را از نظر امنیتی و ویروسی نبودن اسکن نمائید! هرچند که با استفاده از یک تغییر در رجیستری ، براحتی خواهید توانست تا گزینه Scan with Windows Defender را به منوی کلیک راست موس اضافه کنید...

 

 

 

 بمنظور دریافت کلید رجیستری فعال و غیر فعال نمودن گزینه  Scan with Windows Defender در منوی کلیک راست، در ادامه با ما همراه باشد ...

 

بمنظور اضافه نمودن گزینه Scan with Windows Defender به منوی کلیک راست برای اسکن فایلها و فولدرها از نظر امنیتی ، کافیست تا فایل قرار داده شده در قسمت زیر را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج نمائید و از دو کلید رجیستری موجود در آن با دابل کلیک بر روی AddWindowsDefenderToContextMenu.reg و زدن Yes ، مشاهده خواهید کرد که گزینه اسکن اضافه شده است!

 

توجه نمائید که در صورتی که قصد حذف گزینه اضافه شده از منوی کلیک راست را دارید ، کافیست تا بر روی کلید رجیستری RemoveWindowsDefenderFromContextMenu.reg دابل کلیک کرده و برای تائید Yes بزنید!

 

 

 

متاسفانه دستور اجرایی در جهت فراخوانی Windows Defender بصورت گرافیکی وجود ندارد و با فراخوانی آن ، نرم افزار بصورت پنجره Command prompt ظاهر خواهد شد . . .

 

دانلود لینک مستقیم : دریافت کلیدهای رجیستری

چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 23:12
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش



تمامي حقوق اين انجمن مربوط به سايت خورشید پارس ميباشد و کپي برداري از آن فقط با ذکر منبع مجاز ميباشد

*****
*****