زمان جاري : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 8:17 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
فیتنس بانوان
تعداد بازديد : 392
hamidrabbani
آفلاين

ارسال‌ها : 20
عضويت: 17 /2 /1396
فیتنس بانوان

اگر میخوای وارد فیتنس بانوان بشی یا تا حالا کار کردی، حتما برات سوال بوده که چه خوراکی هایی میتونه تو رو زودتر به هدفت که یه بدن زیبا و فیت و فرم گرفته هست برسونه و انرژی لازم برای تمرینت رو فراهم کنه. توی این فایل کوچیک، 12 ماده غذایی برتر برای فیتنس بانوان رو بهت معرفی می کنم. پس اون ها رو توی رژیم غذاییت بگنجون و از دونستن این راز لذت ببر!

12 ماده غذایی برتر برای فیتنس بانوان

 

این موادغذایی علاوه بر تامین انرژی مورد نیاز تو برای تمرین، پروتئین لازم برای عضلات و همچنین چربی های مفید برای آب کردن چربی های بدن حین تمرین رو هم تامین می کنن. بعلاوه خواص عالی دیگه ای هم دارن که برات توضیح داده میشه!

سه نمونه از این مواد غذایی رو در زیر باهم میبینیم:

 

1- هویج

12 ماده غذایی برتر برای فیتنس بانوان

هویج کربوهیدارت پیچیده ای داره که انرژی مورد نیاز عضلات رو تامین می کنه. همچنین با وجود کالری خیلی کم، پتاسیم لازم برای کنترل فشار خون و انقباضات عضلانی رو تامین می کنه!

 

2- ران مرغ

12 ماده غذایی برتر برای فیتنس بانوان

دریافت آهن و روی ناکافی باعث کاهش انرژی میشه. پختن مقداری ران مرغ یا بوقلمون بهترین راه برای دریافت آهن و روی مورد نیازته. گوشت تیره مرغ بطور قابل توجهی چربی کمتری در مقایسه با گوشت قرمز داره و دارای آهن، روی و ویتامین ب هست که زنان بهش نیاز دارن.

 

3- شیرکاکائو

12 ماده غذایی برتر برای فیتنس بانوان

شیرکاکائو چیزی بیش از دریافت کلسیم داره. در حین کالری کم انرژی خیلی بالایی بهت میده. کاکائو ویتامین، کلسیم و مواد معدنی مفیدی داره که در ترکیب با شیر اثری به مراتب بهتر از نوشیدنی های تبلیغاتی برای بعد از تمرینه!

سورس: http://fitsho.ir/12-top-fitness-food-for-women

یکشنبه 07 خرداد 1396 - 17:09
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


تمامي حقوق اين انجمن مربوط به سايت خورشید پارس ميباشد و کپي برداري از آن فقط با ذکر منبع مجاز ميباشد

*****
*****