زمان جاري : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 9:13 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
نحوه انتخاب مبلمان مناسب برای خانه خود
تعداد بازديد : 1390
mitra
آفلاين

ارسال‌ها : 4
عضويت: 6 /5 /1399
نحوه انتخاب مبلمان مناسب برای خانه خود

خرید مبلمان مناسب برای خانه همیشه آسان نیست. خوشبختانه نکات و ترفندهای مفیدی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از پشیمانی  استفاده کنید. نگاهی بیاندازید! شما یک مبلمان زیبا می بینید و فوراً آن را خریداری می کنید ، تصور کنید که چقدر شگفت انگیز در خانه شما به نظر می رسد. اما وقتی به خانه برگشتید، می فهمید که فضای کافی وجود ندارد یا رنگ ها با پالت رنگ شما کار نمی کنند. اما نگران نباشید چند روش ساده وجود دارد که می توانید در آینده از این کار جلوگیری کنید. امروز، ما می خواهیم چند نکته مهم برای کمک به شما در خرید مبلمان مناسب خانه خود ارائه دهیم. با در نظر گرفتن چند جنبه اصلی، می توانید اطمینان حاصل کنید که مبلمان شما در خانه شما همانند رویاهایتان کار می کند. به این ترتیب ، می توانید یک بار و برای همیشه از آن سفرهای خسته کننده به میز بازگشت خداحافظی کنید.

خرید مبلمان مناسب برای خانه خود

اگر می خواهید ملکی را به بازار بیاورید یا می خواهید خانه خود را بازسازی کنید و مبلمان جدیدی در آن قرار دهید ، می دانید که این کار بسیار زیاد است و به زمان ، تلاش و برنامه ریزی زیادی نیاز دارد . شما احتمالاً ساعت ها به دنبال الهام در مجلات طراحی داخلی و آنلاین ، بازدید از فروشگاه های خانگی و تصور خانه رویاهای خود بوده اید. و بعد ، بعد از همه اینها ، اوضاع کاملاً همانطور که می خواستید پیش نمی رود. با تمام وقت و هزینه ای که سرمایه گذاری کرده اید و تمام هیجانی که احساس کرده اید ، ناامیدی می تواند تقریباً طاقت فرسا باشد. با این حال ، اگر می توانید از این قوانین ساده پیروی کنید ، می توانید اطمینان حاصل کنید که همه چیز به خوبی با هم کار می کنند. رنگ کاناپه جدید شما دیوارهای شما را تکمیل می کند و کمد جدید شیک کاملاً در اتاق خواب شما جای می گیرد. خرید مبلمان جدید می تواند زیبایی و دکوارسیون منزل شما رو چند برابر کنید.

قبل از خرید الهام بگیرید

اگرچه ممکن است وسوسه انگیز باشد ، اما بهترین کار این است که وقتی صحبت از مبلمان می شود از خرید غیرضروری خودداری کنید. قبل از رفتن به خرید ، به آنلاین نگاه کنید تا برخی از محصولات ارائه شده در فروشگاه های تزئینی مورد علاقه خود را بررسی کنید. همچنین می توانید به سایت هایی مانند Instagram (برخی از حساب های مورد علاقه ما را در اینجا پیدا خواهید کرد) و تابلوهای محبوب در Pinterest مراجعه کنید. این بهترین روش برای بررسی اینکه شما کدام سبک تزئینی را برای خانه خود می خواهید و نوع مبلمان مورد نیاز شماست.

برنامه ریزی - تا آخرین جزئیات

اگر می خواهید مبلمان مناسبی برای خانه خود بخرید ، باید تک تک جنبه ها را در نظر بگیرید. از جهتی که درها باز می شوند تا موقعیت رادیاتورها و همچنین ابعاد هر اتاق. به این ترتیب ، شما دقیقاً خواهید فهمید که به چه نوع مبلی نیاز دارید و کجا آن را قرار می دهید. اگر می خواهید ملکی را به بازار بیاورید یا می خواهید خانه خود را بازسازی کنید و مبلمان جدیدی در آن قرار دهید ، می دانید که این کار بسیار زیاد است و به زمان ، تلاش و برنامه ریزی زیادی نیاز دارد . شما احتمالاً ساعت ها به دنبال الهام در مجلات طراحی داخلی و آنلاین ، بازدید از فروشگاه های خانگی و تصور خانه رویاهای خود بوده اید. و بعد ، بعد از همه اینها ، اوضاع کاملاً همانطور که می خواستید پیش نمی رود. با تمام وقت و هزینه ای که سرمایه گذاری کرده اید و تمام هیجانی که احساس کرده اید ، ناامیدی می تواند تقریباً طاقت فرسا باشد. با این حال ، اگر می توانید از این قوانین ساده پیروی کنید ، می توانید اطمینان حاصل کنید که همه چیز به خوبی با هم کار می کنند. رنگ کاناپه جدید شما دیوارهای شما را تکمیل می کند و کمد جدید شیک کاملاً در اتاق خواب شما جای می گیرد.

قبل از خرید الهام بگیرید

اگرچه ممکن است وسوسه انگیز باشد ، اما بهترین کار این است که وقتی صحبت از مبلمان می شود از خرید غیرضروری خودداری کنید. قبل از رفتن به خرید ، به آنلاین نگاه کنید تا برخی از محصولات ارائه شده در فروشگاه های تزئینی مورد علاقه خود را بررسی کنید. همچنین می توانید به سایت هایی مانند اینستاگرام (برخی از حساب های مورد علاقه ما را در اینجا خواهید یافت) و تابلوهای محبوب در Pinterest مراجعه کنید. این بهترین روش برای بررسی اینکه شما کدام سبک تزئینی را برای خانه خود می خواهید و نوع مبلمان مورد نیاز شماست.

برنامه ریزی - تا آخرین جزئیات

اگر می خواهید مبلمان مناسبی برای خانه خود بخرید ، باید تک تک جنبه ها را در نظر بگیرید. از جهتی که درها باز می شوند تا موقعیت رادیاتورها و همچنین ابعاد هر اتاق. به این ترتیب ، شما دقیقاً می دانید که به چه نوع مبلی نیاز دارید و کجا آن را قرار می دهید. اگر فضای کافی دارید ، کمی بیشتر آزادی بازی در چیدمان را دارید. با این وجود در خانه های کوچکتر ، باید مراقب بیشتر در مورد اندازه ، رنگ و شکل مبلمان خود باشید. از این نظر ، اندازه گیری هر فضایی که می خواهید با دقت تهیه کنید بسیار مهم است. به عنوان مثال اگر اتاق خواب خود را مبله می کنید ، ابعاد اتاق اندازه اتاق شما را تعیین می کند. با این حال ، شما همچنین باید در مورد جنبه هایی مانند میز کنار تخت ، از جمله قد و عرض آنها ، و شکلی که بهترین کار را خواهد کرد ، فکر کنید. در مورد کابینت ها نیز همین مورد وجود دارد ، جایی که باید در مورد جهت باز شدن درها و میزان فضای مورد نیاز آنها نیز فکر کنید. برنامه های زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند اتاق ، مبلمان و هر چیز دیگری را که می خواهید اندازه بگیرید. سپس می توانید تمام این اطلاعات را برای بعد ذخیره کنید. یک مثال Photo Measures است.

خرید مبلمان مناسب - به موارد ضروری توجه کنید

اجازه ندهید خودتان را از وسایل مورد نیاز خود منحرف کنید. اگر خرید آنلاین می کنید، با در نظر گرفتن اندازه گیری ها ، رنگ ها و بودجه ای که برای پروژه خود اختصاص داده اید ، از فیلترها برای جستجوی مبلمان مناسب برای خانه خود استفاده کنید. وقتی صحبت از خرید مبلمان برای منزل شما می شود ، خریدهای تکان دهنده ای منعی بزرگ است. اگر در فروشگاه خرید می کنید ، همین مورد وجود دارد. حتماً یک نوار اندازه گیری به همراه داشته باشید تا بتوانید مبلمان را به درستی اندازه بگیرید. دیدن مبلمان در فروشگاه های بزرگ و خانه باز می تواند فریبنده باشد - همه چیز اغلب بزرگتر از آن است که به نظر می رسد!

قبل از خرید امتحان کنید

تمام تشک های مختلف را امتحان کنید، روی همه صندلی ها بنشینید و بررسی کنید که آیا میز ناهار خوری احساس راحتی می کند. آیا می توانید خود را در حال تماشای فیلم از آن کاناپه ببینید؟ این بهترین راه برای تصمیم گیری در مورد مناسب بودن یک محصول است ، به ویژه اگر در فروشگاه خرید می کنید. در مورد روفرشی نیز می توانید نمونه پارچه را درخواست کنید. به شما این امکان را می دهد تا آنها را با سایر پارچه های خانه خود مقایسه کنید و ظاهر آنها را ببینید.

یک روش ناکام

برای اینکه تصور بهتری از وضعیت مبلمان در خانه داشته باشید ، سعی کنید نوار یا روزنامه نقاش را روی زمین قرار دهید و اندازه آن را اندازه بگیرید تا تقریباً هم اندازه مبلمان انتخابی شما باشد. به این ترتیب ، شما تصویری کاملاً واضح تر از میزان فضای اشغال شده و ظاهر آن با بقیه اتاق خواهید داشت. حتی اگر قبلاً هم فضا و هم مبلمان را اندازه گرفته باشید ، این دیدگاه واقع بینانه تری به شما می دهد. به عنوان مثال ، شما می توانید ببینید که چه مقدار اتاق برای جابجایی در اتاق دارید. همچنین می توانید جنبه هایی از قبیل اینکه آیا فرش جدید شما از اندازه مناسب کاناپه شما برخوردار است یا خیر و آیا مانع ورودی شما می شود را بررسی کنید.

خرید مبلمان مناسب برای خانه خود - از متناسب بودن آن اطمینان حاصل کنید

گرچه این امر به نظر واضح می رسد ، اما فراموش کردن آن بسیار آسان است. شما باید بررسی کنید که  مبلمان جدید شما از طریق درب ورودی مناسب باشد و بتوانید آنها را در آسانسور قرار دهید یا از پله ها بالا ببرید. اغلب اوقات ، رانندگان تحویل و کارشناسان نصب منزل به آدرس می رسند ، اما فقط متوجه می شوند که نمی توانند تحویل خود را انجام دهند ، زیرا راهی برای تحویل در خانه وجود ندارد. اگر همه این جنبه ها را در نظر بگیرید ، دیگر هرگز ناامید نخواهید شد. مهمتر از همه ، شما می توانید مبلمان مناسب را برای هر فضای خانه خود خریداری کنید.

بنابراین به یاد داشته باشید - الهام بگیرید ، سبک خود را پیدا کنید ، اندازه بگیرید و قبل از خرید امتحان کنید ، و هر بار انتخاب های درستی خواهید داشت.

یکشنبه 06 مهر 1399 - 16:43
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


تمامي حقوق اين انجمن مربوط به سايت خورشید پارس ميباشد و کپي برداري از آن فقط با ذکر منبع مجاز ميباشد

*****
*****